فلش پوینت (Flash Point: Fire Rescue)

فلش پوینت (Flash Point: Fire Rescue)

کاهش قیمت !
نو

527,000 تومان

620,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

مرد سراسیمه گوشی تلفن را برداشت و شروع به شماره گیری کرد: 1، 2، 5. صدایی از پشت خط گفت: "آتش نشانی، بفرمایید؟".  پاسخ مرد وحشت زده و نگران فقط یک کلمه بود: "آتش"!
لحظاتی بعد، شما و تیمتان با لباس های فُرم در حالیکه آرامش خود را حفظ می کنید بسوی جهنمی از آتش حمله ور می شوید. ثانیه ها در حال گذر هستند و زمان برعلیه شماست. باید دل به دریا بزنید و خطرها را همچون مومی در دستانتان نرم کنید، تا جان قربانیان این حادثه را از چنگال مرگ برهانید. هیچ گاه تسلیم نشوید. گروهی شجاع و پرتلاش را فرماندهی کنید. روی خط مرگ راه بروید تا قبل از فروریختن ساختمان در حال سوختن، پیروزی از آن شما باشد.
بازی " نقطه اشتعال: رهایی از آتش Flash Point: Fire Rescue " ، یک بازی همکاری مشترک با تِم آتش نشانی و اِطفای حریق است. این بازی به دو صورت پایه و حرفه ای برای دو تا شش نفر قابل اجراست. در هر دو صورت از بازی شما برای پیروزی باید حداقل هفت قربانی، از ده قربانی حادثه آتش سوزی را نجات دهید.
در حالی که شما سرگرم نجات قربانیان هستید، آتش، این رقیب سرسخت شما، مصرانه در حال گسترش خود می باشد. راه خود را به تمام زوایا می گشاید. به تمام اتاق ها، راهروها، طبقات و حتی دورترین نقاط خانه سرایت می کند. او سعی دارد عرصه را چنان بر شما تنگ کند که علاوه بر قربانیان، تک تک افراد آتش نشان را نیز در کام خود فرو ببرد. در هر نوبت که شما عملی انجام می دهید، باید دو تاس بازی را بیاندازید و با این کار محل سرایت آتش را مشخص می کنید. این سرایت می تواند به صورت افزایش دود، آتش و یا انفجاری بزرگ و خرد شدن دیوار های ساختمان اتفاق بیافتد.
اما شجاعت تیم آتش نشان ها هیچ خطری را بر نمی تابد. آن ها جسورانه دل به دریای آتش می زنند و او را مغلوب خود می کنند. شما در ابتدای بازی یکی از شخصیت های آتش نشان را که به صورت کارت های مختلفی طراحی شده اند، انتخاب می کنید. هر شخصیت، یک تخصص منحصر  بفرد دارد.
فرمانده، قدرت دستور و جابجایی دیگر اعضای تیم را دارد. راننده، به راحتی می تواند با استفاده از ماشین آتش نشانی، آتش را هدف خود قرار دهد. متخصص احیا و درمان، قربانیان را در عمق حادثه احیا می کند و الی آخر. همه  و همه در تلاشند تا قبل از فرو ریختن ساختمان و افزایش بیش از اندازه آتش، قربانیان را به بیرون از ساختمان هدایت کرده و آنها را نجات بدهند.
در صورتیکه نقطه اشتعال را به صورت حرفه ای بازی می کنید، شما با موانع بیشتری نسبت به مدل ساده تر آن روبرو خواهید شد. از جمله نقاط داغ، مواد منفجره و تعداد انفجار های متعدد اولیه که چالش های بازی را دو چندان می کنند. در هر دو صورت بازی در صورت کشته شدن چهار قربانی، فروریختن ساختمان و افزایش بیش از اندازه آتش، تیم شما بازنده خواهد بود. اما همانند دیگر بازی های همکاری مشترک تنها یک راه برای پیروزی در برابر چندین راه  شکست وجود دارد. آن هم نجات حداقل هفت قربانی است.
صفحه بازی به صورت دو رو طرحی شده است. هر طرف آن نمای ساختمانی را نشان می دهد که آتش سوزی در آن اتفاق افتاده است. اصلی ترین تفاوت این دو ساختمان در درجه سختی آن هاست. با توجه به پیشنهاد بازی، شما ابتدا باید از یک طرف آن که از دیوارهای داخلی کمتر و دسترسی آسانتر به محل های مختلف ساختمانی را دارد، شروع کنید. سپس در ساختمان بعدی مهارت های خود را بیشتر به نماش بگذارید.













 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی همکاری مشترک، بازی خانوادگی، بازی داستانی
تعداد بازیکن۱ تا ۶ نفر
مدت زمان بازی۴۰ تا ۸۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیمتوسط
گروه سنی۱۰ سال به بالا
مکانیک های بازیAction Point Allowance System, Co-operative Play, Dice Rolling, Grid Movement, Pick-up and Deliver, Simulation, Variable Player Powers
نیاز به زبان انگلیسیکم ( نوشته های جزئی و براحتی قابل یادگیری)
جنس قطعاتمقوا، پلاستیک
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيدارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیدارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out