چله زمستان (Dead of Winter)

چله زمستان: شب طولانی (Dead of Winter: Long Night)

کاهش قیمت !
نو

1,912,500 تومان

2,250,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

هنوز ماه از نردبان آسمان بالا نرفته بود که صدای فریاد بلندی سکوت شب را شکست. کسی محکم به درب سوله می کوفت. با التماس خواهان باز شدن درها بود. در فاصله نه چندان دوری جانورانی که نه انسان بودند و نه در زمره حیوانات، خرخر کنان تلو می خوردند و به سمت او می آمدند. مرد بی نوا که نفسش از شماره ایستاده بود، تنها به خاطر نوری که ازمنافذ بیرونی سوله به بیرون پرتاب شده می شد، به سمت آن آمده و درخواست کمک می کرد. حال این ساکنان کلونی بودند که بین انسانیت و شرایط سخت بقا باید یکی را انتخاب می کردند.
بازی " dead of winter چله زمستان " یک بازی بسیار خاص و تجربه ای منحصر بفرد برایتان به ارمغان می آورد!. شما در یک داستان آخر الزمانی و زامبی محور با گروهی از نجات یافتگان، برای نجات خود از دنیای وحشی پیش رو، به یک انبار متروکه پناه برده اید!.
همه جا پر از شبه انسان های درنده خو است که دیگر انسانیتی در وجودشان باقی نمانده است. آیا گروه شما موفق می شود به کمک یکدیگر در این دنیای بی رحم زنده بماند؟. آیا می توانید در برابر انبوهی از مشکلات مثل کمبود غذا، نبود امکانات اولیه، سرمای بیرحمانه و از همه بد تر حمله زامبی ها روحیه خود را نبازید. با با ترکیبی از برنامه ریزی، هماهنگی و شجاعت به هدف خود برسید؟. یا در میانه راه اصول انسانی را زیر پا می گذارید و برای منافع شخصی همدیگر را قربانی می کنید؟. برای رسیدن به جواب این سوال های پیچیده فقط یک راه وجود دارد: قدم در دنیای سراسر هیجان و کشمکش بازی dead of winter بگذارید، عمیقا در نقش کاراکترهای بازی فرو بروید و در نهایت با تصمیمات خود سرنوشت این گروه را رقم بزنید...

بازی  " Dead of winter long night  چله زمستان: شب طولانی " ، نسخه ثانویه بازی dead of winter است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده و امکانات زیادی را به بازی اصلی اضافه می کند و به نوعی نسخه کامل تر و دشوارتر بازی می باشد و برای انجام آن نیاز به تهیه نسخه اول ندارید. افزایش چشمگیر قطعات بازی (هم تعداد بیشتر و هم کیفیت بهتر) باعث می شود اولین باری که جعبه این عنوان را در دست میگیرید از وزن آن شگفت زده شوید! در کل داستان در این نسخه تاریکتر و مخوفتر از نسخه اصلی کارشده و با کاراکتر های جدید و جذابی روبرو هستیم که در طراحی آنها و توانایی های ویژه هر کدام از خلاقیت بسیار زیادی استفاده شده. کیفیت ساخت بازی واقعا عالی است.
امکانات اضافه شده و تغییرات بازی به طور خلاصه به این شرح است:
۱.تغییر جزیی در قوانین بازی، تاکید بیشتر داستان بازی بر انتخاب های گروهی بازیکنان و رای گیری.
۲. اضافه شدن توکن های جدید مثل تله انفجاری (که وقتی فعال شود کل زامبی های یک مکان را نابود می کند).
۳. امکان آپگرید کردن ابزار و آیتم هایی که در بازی بدست می آید. با جمع آوری و خرج کردن توکن های مربوطه می توانید امکانات خود را ارتقا دهید (مثل قوی تر شدن اسلحه و ...).
۴. راهزنان یا bandits: در دنیای وحشی و بیرحم بازی، فقط همین را کم داشتیم که یک گروه راهزن تا بُن دندان مسلح بیایند و در نزدیکی پناهگاه ما یک مخفیگاه درست کنند! این گروه علاوه بر زامبی های خونخوار بازی، دردسرهای جدیدی را برای شما ایجاد خواهند کرد. نکته جالب این است که اگر یکی از بازیکنان را تبعید کنید ممکن است او به رییس راهزنان تبدیل شود و برای انتقام با یک لشکر مزدور به سراغتان بیاید!!
۵. قبرستان یا graveyard که یک مکان جدید است و برای نظم دادن به توکن  و کارت شخصیت هایی که در طول بازی کشته می شوند به کار می رود
۶. ساختمان Raxxon : آخرین و جذاب ترین مورد اضافه شده به بازی، یک مکان مخوف و خطرناک با داستان پشت پرده تاثیر گذار و زامبی های تکامل یافته که استرس و هیجان و قابلیت های جدیدی به بازی تزریق می کند.
تک به تک قابلیت های اضافه شده با علامت مخصوصی در گوشه کارت ها مشخص شده اند و می توانید هر کدام یا ترکیبی از آنها را وارد بازی کرده و حالت های بسیار متنوعی ایجاد کنید. همچنین امکان ترکیب کردن این بازی با نسخه اولیه بازی در انواع و اقسام حالت وجود دارد که در این حالت استرس و لذت بازیکنان دو برابر خواهد شد و باید به طراحان بازی برای این همه انعطاف پذیری و تنوع آفرین گفت.
و در نهایت پاسخ به سوالی که در ذهن خیلی هاست: کدام نسخه را بخریم؟
نسخه long night کاملتر و دشوارتر است. حجم قوانین بیشتری دارد، همچنین زمان یادگیری و  چیدمان اولیه طولانی تر و حوصله بیشتر برای نگهداری قطعات بسیار زیاد بازی.
در نهایت ‌پیشنهاد ما این است: اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید  ابتدا به سراغ نسخه اول بروید و مطمئن باشید دنیایی از هیجان در انتظار شما خواهد بود.
اگر نسخه اول را بازی کرده اید و آز آن لذت بردید یا جز بازیکنانی هستید که حوصله بازی با قطعات و قوانین و حالت های زیاد و گوناگون را دارند در تهیه long night شک نکنید!

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی داستانی، بازی همکاری مشترک
تعداد بازیکن۲ تا ۵ نفر
مدت زمان بازی۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سنگین
گروه سنی۱۴ سال به بالا
مکانیک های بازیAction Point Allowance System ,Area Movement ,Co-operative Play ,Dice Rolling ,Hand Management ,Storytelling ,Variable Player Powers ,Voting
نیاز به زبان انگلیسیزیاد ( مقدار نوشته زیاد و جملات سنگین و احتیاج به دانش بالای زبان )
جنس قطعاتپلاستیک، مقوا
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيدارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out