دنیای کوچک (Small World)

دنیای کوچک (Small World)

کاهش قیمت !
نو

1,020,000 تومان

1,200,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی فکری و رومیزی دنیای کوچک (Small World)

در بردگیم "دنیای کوچک"، بازیکنان برای فتح و تصاحب دنیایی رقابت می‌کنند که گنجایش همه‌ی آن‌ها را ندارد -که از قدیم گفته‌اند: دو پادشاه، در اقلیمی نگنجند! موجوداتی غریب و جذّاب، هم‌چون کوتوله‌ها، جادوگرها، آمازون‌ها، اورک‌ها، غول‌ها و البته انسان‌ها، با کمک هم‌نوعان خود تلاش می‌کنند تا قلمرو خود را گسترش داده و زمین‌ها و سرزمین‌های مجاور خود را فتح کنند و سایرین را به‌عقب رانده و از این کره‌ی خاکی، بیرون برانند...

در تخیلات خودتون وارد یه دنیای دیگه بشید!
این دنیا با دنیای واقعی خیلی متفاوت و فوق العاده شگفت انگیزه!
در این دنیای فانتزی فقط انسانها حکمفرما نیستند و نژاد انسان تنها نیست!
نژادهای زیادی سعی در زندگی و گسترش نسل خودشون در این دنیای رویایی هستند!
جادوگران، غول ها، دُرف ها، اِلف ها، هابیت ها، ترایتون ها، مردان موشی، اُرک ها، ساحره ها و خیلی از نژادهای دیگه در کنار انسانها سعی در تصاحب این دنیا دارند!
و باید بگم متاسفانه، فضای کافی برای همه این نژادها در این دنیا مهیا نیست و فقط بخش کوچکی از اونها قادر به زندگی در این دنیا هستند!
میدونید چرا؟؟!!
چون این دنیا کوچیک تر از اون چیزی هست که فکر میکنید!
و به همین خاطر اسمش هست:
 ( Small World )دنیای کوچک!!!


بازی Small World سبک و تِم فانتزی داره و داستان بازی روایتی خیالی از دنیایی کوچک و فانتزی هست که در اون نژاد های مختلف بر سر قلمرو با هم میجنگند.
شما در این بازی باید از بین نژاد های موجود یک نژاد رو انتخاب کنید و بسته به نژاد انتخابی دارای قدرت های ویژه و خاصی میشید که از اونها در طول بازی برعلیه رقیبانتون استفاده میکنید.
هدف در این بازی، تصرف بیشتر دنیای بازی و غلبه بر نژاد های حریفان هست.
در بازی Small World چهارده نژاد مختلف وجود داره که شامل: انسان ها، اِلف ها، دُورف ها، جادوگران، غول ها، ترایتون ها، آمازونی ها، مردان موشی، اسکلت ها، عظیم الجثه ها، هابیت ها، اُرک ها، ترول ها و ساحره ها میشه که به همراه نژادی خنثی و غیر قابل انتخاب به اسم قبایل گمشده، تشکیل نژاد های بازی رو میدهند.
هر کدام از این نژاد ها دارای قدرت و ویژگی مخصوص خودشون هستند و به طور تصادفی و شانسی با یک قدرت دیگه ترکیب میشوند و تشکیل نژاد انتخابی هر بازیکن رو میدهند.
صفحه بازی به مناطق مختلفی از جمله دشت ها، مُرداب ها، دریاچه ها، کوهستان ها و غیره تقسیم شده و هر کدام از این مناطق باعث تقویت یا تضیعف نژاد خاصی هست.


بازیکنان با توجه به ویژگی ها و قدرت های نژاد انتخابی خودشون باید نژادشون رو در دنیای بازی گسترش بدهند و بر دیگر نژاد ها غلبه کنند، البته بازیکنان میتونند در طول بازی با منقرض کردن نژادشون، یه نژاد دیگه رو انتخاب کنند و با نژاد جدید بازی رو ادامه بدهند.

بازیکنان در طول بازی و پس از فتح هر قلمرو و بسته به قدرت های ویژه ای که دارند، سکه های پیروزی دریافت میکنند.
بازی بسته به تعداد نفرات بازی کننده، تعداد دور مشخصی داره و بعد از اتمام دور آخر بازی به پایان میرسه و بازیکنی که بیشترین سکه پیروزی رو در اختیار داشته باشه، برنده بازی هست و صاحب دنیای کوچک!







 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی خانوادگی، بازی استراتژیک
تعداد بازیکن۲ تا ۵ نفر
مدت زمان بازی۴۰ تا ۸۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیمتوسط
گروه سنی۸ سال به بالا
مکانیک های بازیArea Control / Area Influence, Area Movement, Dice Rolling, Variable Player Powers
جنس قطعاتمقوا
كارت در بازيندارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out