پادشاه نیویورک (King of New York)

پادشاه نیویورک (King of New York)

نو

0 تومان

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

در شهر، همیشه اتفاقاتی وَرای تصور ما برای افتادن وجود دارد. شاید رعد و برقی عظیم بزند، شاید یک شهاب سنگی سقوط کند! و یا شاید یک دسته هیولای عظیم الجثه سعی کنند تا آنجا را اشغال کنند!
"پادشاه نیویورک King of New York "، یک بازی رومیزی مستقل از طراح بازی پادشاه توکیو، آقای ریچارد گارفیلد می باشد که با تغییراتی به نسبت برادر بزرگتر خود روانه بازار شده است. در این بازی همانند پادشاه توكیو، شما باید اولین بازیکنی باشید که بیست امتیاز پیروزی را کسب می کنید و یا آخرین هیولایی باشید که زنده می ماند. شما باید در نوبت خودتان شش تاس را تا سه بار بریزید. شما می توانید در هر بار تاس ریختن، موارد دلخواهتان را انتخاب کرده و مجددا باقی تاس ها را بریزید. هر وجه تاس یک شکل بخصوص را نشان می دهد. مثل: پنجه که ابزار حمله به دیگر هیولاها است، قلب که برای بازیابی سطح سلامت شما می باشد، رعد که برای افزایش انرژی هیولای شما است و الی آخر. شما با افزایش سطح انرژی هیولای خود می توانید از کارت های قدرت بازی خریداری کنید. این کارت ها قابلیت های هیولای شما را ارتقا می دهند.
آنچه در بازی پادشاه نیویورک به نسبت نسخه پادشاه توکیو جدید می باشد، وجود یک صفحه بازی  بزرگتر همراه با ویژگی های بیشتر، وجوه جدید در تاس ها و همینطور کارت های قابلیت جدیدتر است. برخلاف پادشاه توکیو، در صفحه بازی پادشاه نیویورک همه هیولاها در صفحه بازی یک قسمت از نقشه را اشغال می کنند ولی همه در تلاش هستند تا ناحیه منهتن را اشغال کنند. وقتی شما حمله می کنید، می توانید یک هیولا را به یک ناحیه دیگری برانید، و این در حالی است که از یک طرف نیروهای ارتشی هم به هیولاها حمله ور شده اند و آن ها برای رسیدن به اهدافشان، به دنبال شانس خود می گردند. هیولاها هر چه بیشتر یکی از نواحی مختلف شهری را نابود کنند، این کار باعث ورود نیروهای ارتشی بیشتری به آنجا می شود. اما این خرابکاری ها، چندان بی اجر هم نیست. هیولاهایی که دست به ویرانی ساختمان ها می زنند، در ازای آن از پاداش و امتیازاتی هم برخوردار می شوند. اما خب باید با عواقب آن هم روبرو شوند.

.

دانلود راهنمای فارسی بازی

.

ویدیوی آموزش بازی پادشاه نیویورک King of New York



 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی خانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۶ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۱۰ سال به بالا
مکانیک های بازیArea Movement, Card Drafting, Dice Rolling, Player Elimination, Press Your Luck
نیاز به زبان انگلیسیمتوسط ( وجود نوشته در بازی، احتیاج به دانش اولیه زبان )
جنس قطعاتمقوا، پلاستیک
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيدارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out