عجایب هفتگانه (7 Wonders)

عجایب هفتگانه (seven Wonders)

کاهش قیمت !
نو

2,805,000 تومان

3,300,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی فکری و رومیزی عجایب هفت‌گانه (7 Wonders)

در این بازی کارتیِ کم‌نظیر که با حضور 2 تا 7 بازیکن، در سه دوره انجام می‌شود، شما، رهبر یکی‌از 7 شهر بزرگ دنیای باستان هستید... منابع اوّلیه را جمع‌آوری کنید، مسیرهای تجاری را گسترش دهید و برتری نظامی خود را به اثبات برسانید -البته برای انجام هر یک از این امور، باید هزینه‌ی لازم را نیز بپردازید!... شهر خود را بسازید و با خلقِ یک شگفتی در هنرِ معماری (مجسّمه‌ی ابوالهول، اهرام ثلاثه‌ی مصر، باغ‌های معلّق بابِل و...)، آیندگان را حیرت‌زده کنید!...

رهبری یکی از 7 شهر باستانی و تاریخی دنیا رو عهده دار شو!
از منابع طبیعی سرزمین های تحت امر خودت به بهترین شکل ممکن بهره برداری کن! در پیشرفت ابدی سرزمینت تلاش کن! روابط تجاری و اقتصادی خودت رو توسعه ببخش! و در نهایت قدرت های نظامی و ارتش خودت رو تقویت کن!
با ساختن بزرگترین بناهای شگفت و معماری های خارق العاده، خودت رو در تمدن چند هزار ساله مصر باستان رها کن و یادگاری شگفت انگیز در آینده از خودت به جای بگذار!
بازی " 7wonders عجایب هفتگانه " یکی پرطرفدارترین و محبوب ترین بازیهای خانوادگی دنیا بشمار میاد.
بازی در 3 عصر یا دوره برگزار میشه.
در هر دوره هر بازیکن 7 کارت از دسته کارتهای اون دوره برمیداره و یکی از اونها رو به انتخاب خودش بازی میکنه و مابقی کارتها رو به بازیکن سمت چپ خودش میده و 6 کارت بازیکن سمت راست خودش رو میگیره.
بازیکنان کارتهای انتخاب شده ی خودشون رو به طور همزمان بازی میکنند و طبق دستور العمل نوع کارتها، اکشن های مختلفی انجام میدهند. منابع مختلف بدست میاورند، برای ساختن بناهای مختلف از منابع تولیدی خودشون استفاده میکنند، قدرت نظامی خودشون رو افزایش میدهند، سطح دانش و فرهنگ خودشون رو ارتقا میبخشند و یا به ساخت یکی از عجایب هفتگانه مشغول میشند.
همین روند رو با کارتهایی که از بازیکنان دیگر میگیرند انجام میدهند تا سرانجام کارتهای اون دوره به اتمام برسه. سپس دوره جدیدی رو شروع میکنند و مجددا با هفت کار در دوره بعدی بازی رو آغاز میکنند. بازی بعد از اتمام کارتهای دوره ی سوم به پایان میرسه.
بطور خلاصه بازی " 7wonders عجایب هفتگانه " یک بازی توسعه کارتی هست.
بعضی از کارتها تاثیرات آنی و سریع دارند و بازیکنان در لحظه بازی کردن اونها از امتیاز و قدرت اون کارت بهره میبرند و بعضی از کارتها در انتهای بازی و در هنگام امتیاز شماری نهایی تاثیر خودشون رو نشان میدهند.
در پایان بازی امتیاز تمام بناها و ساختمان های ساخته شده در شهر هر بازیکن، همچنین امتیازات عجایب هفتگانه ی اونها و تمام سکه های بدست آمده بازیکنان محاسبه میشه و برنده نهایی بازی مشخص خواهد شد.

.

دانلود راهنمای فارسی بازی

.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی خانوادگی، بازی استراتژیک
تعداد بازیکن۲ تا ۷ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیمتوسط
گروه سنی۱۰ سال به بالا
مکانیک های بازیCard Drafting, Hand Management, Set Collection, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
جنس قطعاتمقوا
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out