راه آهن روسیه (Russian Railroads)

راه آهن روسیه (Russian Railroads)

کاهش قیمت !
نو

361,250 تومان

425,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

در صبح یک روز نسبتا سرد زمستانی، در حالی که یک کلاه بزرگ پشمین به سر دارید و بالا پوشی گرم به تن کرده اید، یک روز کاری پر تلاش دیگر شروع می شود. با هر قدم که جلو می روید صدای تق تق برخورد پتک های آهنین به اجسام سرد و سنگی بیشتر به گوش می رسد. از سوی دیگر صداهای پر طنینی که از کارخانه ها می آیند، دلنوازی می کنند. به نظر می آید اینجا آهن، امپراتور است. اما نه!. این آهن است که به تسخیر شما در آمده است. شما پادشاه بلامنازع این سرزمین هستید. ناگهان از پس این افکار فریادی بلند، با لحنی ملتمسانه گفت: "آهای مهندس، عجله کن، در کارخانه به تو احتیاج دارند."
در بازی راه آهن روسی، بازیکنان برای ساخت بزرگترین و پیشرفته ترین شبکه راه آهن در یک مسابقه هیجان انگیز با هم به رقابت می پردازند. بدین منظور شما در نقش سرپرست تیم مهندسان و کارگران، در این رقابت نفس گیر شرکت خواهید کرد. این بازی ساخت شرکت می فر آلمان است. بی شک کیفیت برتر قطعات و جنس صفحات بازی، مثال زدنی است. راه آهن های روسی توانسته است در مدت کوتاهی پس از انتشار، رتبه بسیار خوبی در بین بازی های استراتژیک به خود اختصاص دهد.
بازی راه آهن روسی جدالی بین سازوکار مدیریت شما و زمان در حال گذر برای دو تا چهار بازیکن است. همانند دیگر بازی های سبک تقسیم کار شما با تعداد زیادی مکان انجام کار و میزان محدودی کارگر روبرو هستید که باید به درستی از آن ها استفاده کنید. از جمله ایراداتی که این دست از بازی ها دارا می باشند، ضعف شدید آن ها در حالت دو نفره است. اما این عیب بزرگ در راه آهن های روسی به خوبی با در نظر گرفتن یک صفحه مشترک دو وجهی که یک وجه آن مخصوص بازی های دو نفره است برطرف شده است.
جهان در حال توسعه است و اهمیت استفاده از زمان پر رنگ تر شده است. شما به خطوط ریلی پیشرفته تر احتیاج دارید. شما در این بازی خواهید دید که حتی توسعه جزء کوچکی از یک خط آهن چقدر می تواند برای شما موثر واقع شود. همچنین وقتی که شما خطوط راه آهن خود را پیشرفته تر کنید و بهره وری ماشین آلات آن را بالا ببرید دیگر به اسطوره بی رقیب این صنعت تبدیل خواهید شد. نباید به همین نکته اکتفا شود. باید مهندسان بیشتری را استخدام کرد. باید کارگران بیشتری را به خدمت گرفت. در این رقابت نفس گیر، به هیچ وجه نباید شکست ثمره تلاش های شما باشد.
در این بازی، یک صفحه مشترک و چهار صفحه شخصی (یکی برای هر بازیکن) وجود دارد. صفحه مشترک محل انجام کار است و بازیکنان کارگرهای خود را به نوبت در آن قرار می دهند. نتیجه قرارگیری کارگران در صفحه مشترک، بلافاصله در صفحه شخصی آن بازیکن اجرا می شود.  صفحه شخصی هر بازیکن شامل سه خط ریلی است که هر کدام تولیدات و امتیازات مخصوص به خودش را داراست. در قسمت زیرین صفحه شخصی هم محل احداث کارخانه ها و نشانگر پیشرفت صنعتی آن بازیکن است. در پایان هر دور امتیازاتی که هر بازیکن به وسیله این اعمال بدست آورده است محاسبه و به جمع امتیازات دور قبلش افزوده می شود. پس از گذشت شش یا هفت دور از بازی (بسته به تعداد بازیکنان تعداد دور مشخص می شود) کسی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده بازی خواهد بود.
یکی از نقاط قوت این بازی، وجود راه های متعدد و متنوع برای رسیدن به پیروزی است. یک نفر صنعتش را گسترش می دهد. یک نفر راه آهن بهتری را احداث می کند و دیگری بهره وری بالاتری از ماشین آلات دارد. اما باید دید در انتها، امپراتور سرزمین آهن چه کسی خواهد بود؟





















 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی استراتژیک
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سنگین
گروه سنی۱۲ سال به بالا
مکانیک های بازیWorker Placement
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
جنس قطعاتچوب، مقوا
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out